24 Ocak 2016 Pazar

En Duygusal 5 K-pop Şarkısı?

,

Kpoptan bir türlü yakamı kurtaramıyorum. Elime her bilgisayarı almam da illa kpopta ne olup bitiyor bakmadan geçemiyorum. Daha doğrusu T-ara'da ne olup bitiyor sadece onunla ilgileniyorum. Kpoptaki gelişmeleri de T-ara aracılığıyla öğreniyorum. Nasıl mı? Onehallyu adlı site sayesinde. Kpoptaki A'dan Z'ye her grupla ilgili paylaşımlar yapılan uluslararası bir forumdur Onehallyu. Bu forumda T-ara'nın etiketlendiği paylaşımlar salt T-ara olmadığı için bu paylaşımlara bakarken diğerlerine de ne olmuş ne bitmiş onu görüyorum. Sakın yanlış anlamayın ha bugünkü konumuz bu forum değil. Bu forumda T-ara'nın da adının geçtiği ve etiketlendiği bir paylaşım. 

Paylaşım için: tık tık

Asıl paylaşım da paylaşımı yapan arkadaş bir sıralama yapmamış sayıyı da sınırlamamış ama ben böyle daha uygun buldum. Ayrıca OST'leri hariç tuttum. Lafı daha fazla uzatmadan kendi top 5'imi vermek istiyorum.İşte Kırlangıç'ı her dinlemede hüzünlendiren 5 K-pop şarkısı:



Bu şarkıyı kim dinler de etkilenmez. Uzaklara uzaklara bakıp derinlere dalmaz. MV zaten başlı başına bir sanat eseridir bu şarkıda. Ki ilk izlediğim de filme müzik yapmışlar dahi sanmıştım. Sözleri ile daha da bir anlamlanan bu harika şarkı benim için AKMU'yu çaylaklar içinde bir numaraya taşımıştır. Buradan da YG Papa'ya bir seslenmek istiyorum. Yav Vay Ci, lisin tu mi!!! Bu çocuklara naptın sen? Nerde sabiler? En son bi Yongbae şarkısı coverladılar sonra yüzlerini görene aşk olsun. Turşularını mı kurcan sen bunların ya. Yaazıktır bak ne ka yetenekli zavallılar. Ses onlar da, rap onlar da, söz müzik onlar da... Daha ne olsun. Yapma yav bak sen büyüksün acı sabilere bir bi şey çıkart yav. Single olur, albüm olur, bir şey olsun da tekrar görek şu abi kardeşi yav. Yazıktır yav, yaşından başından utan yav!!!   



Bu şarkı var ya bu şarkı! Bu şarkı beni alır buralardan bambaşka yerlere götürür. O nasıl bir şarkıdır ya! İlk duyduğum zaman işte bu bana böyle şarkılar gerek demiş ve Cho Young Soo emmiye T-ara'ya da böyle bir şarkı yapması için buralardan haykırmıştım. Ama emmiden ses seda çıkmamış, emmi beni iplememişti. Ben de takmayıp T-ara'cığımı dinlemeye devam etmiştim ;P Soyeon'un büyüleyici sesi ayrı bir olay zaten şu sesi duyup etkilenmemek mümkün mü a dostlar? Tell me what can i do!!



Bu şarkıyı paylaşmazsam taşlanmaktan korktum. Şaka şaka şu şarkı böyle bir listede olmaz da hangi şarkı olur. Hani Koreliler On Rainy Days için her yağmur yağdığında dinlediklerini söylerler ya. Yağmur marşı gibi. İşte benim de yağmur ritüelimin bir parçası. Daha önce sonbahardan ne kadar hoşlandığımı ve kuş misali ürkek ve romantik göynümün mevsiminin o olduğunu söylemiştim. İşte  bu şarkıda fazlasıyla romantik, kısmen melankolik ve yağmurlu günlerimin ayrılmaz bir parçası. Her yağmur yağdığında çayım soğumadan bir bunu bir de Lim Kim'in Rain şarkısını, bir de Eunjung'ın Tears Drop'ı dinlemezsem rahat edemiyorum. Ben en iyisi bir gün de yağmur şarkılarım için bir yazı yazayım :)   

SHANNON - Remember you



Güzel seslere karşı bir zaafım var. Her güzel sesli insanı çok sempatik ve sevimli bulur hemen ısınırım. Bu Shannon da öyle. Maşallah öyle güzel bir sesi var ki dinleyeni mest ediyor. Şarkılar kızın dilinde şerbet olup akıyor. Sanki insan değil en alasından bülbül kız. Bunun söylediği her şarkıyı da ayrı bir seviyorum haliyle. Çıkış şarkısı Why Why bence ona yapılacak en büyük kötülük olmuş yani böyle bir sese verebileceğin ne kadar güçlü, özel şarkı varsa ver di mi yani? Ama neyse, ben MBK hakkında bir şey söylemeyeyim sonra kötü oluyorum. Sustum! Bu arada oğlan SPEED'dendi. Çok yakışıklı olduğunuz kadar yeteneklisiniz de küçük bey, hıh! Açıkçası elimden gelse ikisini rahat şiplerim ama moment yok nabarsın. 

EXO - Baby Don't Cry




EXO'nun en sevdiğim şarkısıdır Baby Don't Cry. Sözler, ritim, melodi, her şey baştan aşağı kusursuz şarkıda. İlk dinlediğim günden beri her dinlemem de aynı şekilde hüzünlenirim bu şarkıda. Zaten EXO'da çok iyi sesler olduğu da malum. Bu şarkıyı bu listenin yanı sıra en sevdiğim Kpop şarkıları listelerime de hep alırım. Öyle de güzeldir, öyle de özeldir.


Bugünlük bu kadar can dostlar. Sizlerin de en duygusal Kpop şarkılarını benimle Facebook yahut Google aracılığıyla yorum sekmelerinde paylaşmanızı bekliyorum. Paylaştığınız şarkıların idol şarkıları olmasına dikkat ediniz. Aksi takdirde benim listem de bambaşka bir halde olabilirdi. İyi dinlemeler!!! Chuuuuu chuuuu !!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...