29 Ocak 2016 Cuma

10 Başucu Kitabı Etkinliği !!



Tekrar selamlar! Aynı gün içinde ikinci yazımı paylaşmak üzere ekranlarınızdayım :) Hatırlarsınız bugünkü yazımda bir kitap listesinden bahsetmiştim. 100 Kez Okusam Yine De Bıkmayacağım 10 Başucu Kitabım diye bir yazı. İşte bu yazıma yorum yazan çok değerli  bir takipçimin tavsiyesi üzerine bu listeyi bir etkinliğe dönüştürmeye karar verdim :) Çok, çok teşekkürler her şey için, kendisi çok iyi birisi, bana her konuda yardımcı oluyor ^^
 
animated book by the fireplace gif

İsterseniz biraz da etkinlikten bahsedeyim. Aslında çok basit ve eğlenceli bana kalırsa. Her kitap kurdunun çok ama çok severek  tekrar tekrar okuduğu kitaplar vardır. Hani böyle baş ucu kitabı dediğimiz cinsten. İşte sizden bu çok özel kitapları -en az 7 kitap olsun lütfen- bir listeye koymanızı istiyorum. Bu kısmın çok zor olduğunu ben de biliyorum ama illa her kitabın sizde yeri ayrıdır ve illa biri birinden daha ayrıcalıklı bir konumdadır. 



Bir önceki yazıyı okumaya üşenenler için benim top 10 kitaplarımı bir daha gözden geçirelim isterseniz: 

10. İnsan Ne İle Yaşar - Tolstoy 
9. Sefiller - Victor Hugo
8. Beyaz Geceler - Dostoyevski
7. Fareler ve İnsanlar - John Steinbeck
6. Dönüşüm - Kafka
5. Şeker Portakalı - Jose Mauro De Vasconcelos
4. Uğultulu Tepeler - Emily Bronte 
3.  Jane Eyre - Charlotte Bronte 
2. Bir Kadın Düşmanı - Reşat Nuri Güntekin 
1. Bir Delinin Güncesi - Gogol 



Listemi beğendiniz m bakayım :D Beğenmeseniz de sıkıntı yok ben de sizinkini beğenmem :P Şaka şaka ne demişler "Kötü kitap yoktur, kötü okuyucu vardır!". Tam olarak böyle olmasa da buna benzer bir şeydi :D Katılımlarınızı bekliyorum :) Hoşçakalın! Kitapla kalın!

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...