15 Ekim 2015 Perşembe

Bana Göre K-pop'un En Güzel 10 Hatunu

Bugünkü yazımda kendi perspektifimden Kpop camiasının en güzel görünen idollerini sıralayacağım. Altını çizerek söylüyorum ki bunlar benim şahsi görüşümün ürünüdür. Yani sonra bana gelip "Ay bu nasıl olmaz?" "Ay şu nasıl olmaz?" "Hiç objektif değilsin" falan demeyim çünkü bu liste zaten benim subjektif görüşlerimi içeriyor.İlk baştan bu konuda anlaşalım da sonra başımız ağrımasın :D



O zaman gelsin bakalım TOP 10'in 10. güzeli!

10.YURA (Girl's Day)

Doğrusu güzelliğine ölüp bitmiyorum zaten grubunu da sevdiğim söylenemez ama 10 tane idol saymam gerekince Yura da bunların içine giriyor.Genel olarak baktığında gerçekten hoş bir kız.


9.TAEYEON (SNSD)

Taeyeon, sizlerin de bildiğiniz gibi hem görünüşünün güzelliği hem de üstün vokal yetenekleri ile ülkesinde el üstünde tutulan bir idol. Ben de bu konuda K-netizenlere katılıyor ve onun güçlü vokalinin yanı sıra güzel, hoş suratını da beğendiğimi dile getiriyorum. Bana göre kendisi hem güzel hem yetenekli nadir idollerden!



8.QRI (T-ara)

Qri T-ara'da her zaman güzelliği ve sevimliliği ile dikkat çekmiştir. Kendisi kelimenin tam anlamı ile bir kokoştur, çok sever giyinip süslenmeyi, makyaj adı altında boya badana yapmayı. Halbuki ben onu en çok sade, hafif makyajlarla -daha doğrusu plastik durmayan makyajlarla yoksa ona koyu makyajlarda çok yakışır- beğeniyorum. Mesela hemen şu ilk resmi her gördüğümde ölüp bitip eriyorum...


   

7.SUZY (Miss A)

Ve Bae Suzy!! Ülkemizde Suzy'yi beğeniyorlar mı beğenmiyorlar mı bilemeyeceğim ama ben pek beğenmiyorum. Tamam kız güzel, Kore'de metroya binse sırıtır, bunu da biliyorum. Ama "abartıldığı" gibi "Wooww!"lık olmadığını düşünüyorum. Bir netizenin de dediği gibi: "JYP medya oyunlarıyla bizim beynimizi yıkadı" kekekekkke :D Tamam ya hemen kızmayın, hemen susup 6. güzele geçiyorum :D



                                                                    
                                                                                                                                                                                                                                               
6.YOONA (SNSD)

SNSD'nin visuali olan Yoona, her zaman güzelliği ile Korelilerin dikkatini üzerine çekmeyi başarmıştır. Gerek küçük kafası, gerek yüksek(!) sayılan burnu Koreli genç kızların Yoona'yı kendilerine idol seçmelerine neden olmuştur. Bunlara ek olarak sessiz sakin, kibar, narin halleri ona okullardaki popüler güzel, kibar, zengin, sessiz kız imajı veriyor. Bu tipte Uzak Doğu'da ilk aşk teriminin sözlükteki açılımıdır. Yani Asya'da bir sözlük alsanız, açıp ilk aşk teriminin anlamına baksanız ilk anlam Yoona olacaktır :D Tabi bunlar Asyalılar için geçerli; benim için değil ki onu 6. sıraya almışım :D heheheh 

                                                                  
                                          
  5.NARA (Hello Venüs)

Açıkçası ne Hello Venüs'le ne de Nara ile alakam yok. Uzun zamandır Kpopla ilgilenmeme rağmen ancak bu yıl onların bir iki şarkısını dinlemiş, doğrusu pek de beğenmemişimdir. Bunlardan biri de son şarkıları "I'm ill". Nara'yı ise daha önce şu pann aracılığıyla tanımış ve gerçekten çok beğenmiş, Netizenlere hak vererek "Bu kız harbi neden idol olmuş ya? Aktrislere benzer bir yüzü var. Oyuncu olsa şimdikinden çok daha popüler olabilirdi." demiştim. Yani ben de onu görür görmez baya beğenmiştim. Ama hafif makyajlı ve "sarışın olmayan" halleri çok daha güzel benden söylemesi. Sonra Google'layınca kızı bana gelip çemkirmeyin plizzz!!!

  


4.IRENE (Red Velvet)

   Önceden de ullzang olan Irene rookie kız grupları içinde görünüşü ile en çok dikkat çeken idol.İrene'nin fairy havasını çok beğeniyorum.Yüz hatları çok hoş bence.Özellikle fotoğraf çekimlerinde güzelliği daha bir öne çıkıyor. Red Velvet'in ilk tanıtımları çıktığı zaman güzelliğiyle tüm dikkatleri üstüne toplamıştı. Bense henüz çaylakken çıkış yapmamışken Seulgi ile beraber söyledikleri "Be Natural"ın klibinde kızımızı görmüş pek beğenmiştim :D Bu arada hem siyah saçı hem de sarı saçı çok güzel taşıyor.İkisi de ona çok yakışıyor. Eee güzele ne yakışmaz, değil mi?

 


3.NANA (After School)

Dünyanın En Güzel Kadını, NANA!!! TC Candler'a göre tabi. Korelilere göre ise "plastic beauty". Kırlangıca göre is "feci güzel". Ya size göre? Nana'yı After School'dan tanımıyorsanız da Orange Caramel'den o da olmadı Roommate'den tanıyorsunuzdur. Ben şahsen Orange Caramel'den tanımış ve "Sarı saçlarının suçlusu sensin, Nannaaa!!" diyerek gözüme kestirmiş bulunuyorum. Kız ama gerçekten dört dörtlük değil mi ya? Fizik desen onda, yüz desen onda... Tü tü tü Maşallah!

 


2.SULLI

Her ne kadar eski f(x) üyesi olsa da hala onu bir idol olarak görüyorum. Ve en güzel Koreli idoller listeme onu da ekliyorum. Hem de ikinci olarak :D Kız öyle böyle değil, baya güzel ya, baya, yani fena güzel. Hele bir de büyüdü serpildi, kilo verdi, saç baş düzeltti, tam bombaya bağladı. Sulli'nin güzelliğinin Red Light klibindeki halleri ile kafama dank etmesi çok da uzun sürmedi. O gün bugündür her gördüğümde "Ağbi çok güzel kız, yaa" demekten kendimi alamıyorum. Bizim burada pek beğenilmez kendisi bilmem neden? Doğruyu söylemem de gerekirse tabi "balık" tipli bu kızı gülünce o kadar da beğendiğim söylenemez. Ağzı büyükçe galiba :D Hem öyle sempatik, sevecen tavırlardan çok "Bad girl" olmak ona daha çok gidiyor :D

 


1.JIYEON (T-ara)

Veeee KanadıKırıkKırlangıç Oscar Awards goes tooo..... PARK JIYEON!!!! Çukaeye :D

Kız güzel, tamam mı? Hem de çok! Haddinden fazla kibar ve küçük bir surat, yüksek bir burun, kalemle çizilmiş gibi duran ince yüz hatları, taş gibi olmasa da -NANA varken herkes meh kalıyor- gayet iyi bir fizik, güzel saçlar, -lenslerin katkısını da sayarsak- büyük güzel gözler -tamam kimi hatta çoğu Koreli "omo onon gozloro çok yokooonnn" diyor olabilir, o onların kötü kalpliliği Allah'ın yarattığına hiç öle şey denir mi yav, yazık günah, cıks cıks!!!

Demek ki neymiş: "Jiyeon is the most beautiful girl in K-pop"

Şimdi bunu defterlerinize 1000 kez yazıyorsunuz çocuklar, hadi bakalım ders bitmiştir. Güle güle :D

 
(Side profil'de devrim kız :D )

5 yorum :

  1. Listedeki hepsine katılıyorum ama 1. Benim için Jennie

    YanıtlaSil
  2. Bu listeyi yapan eski kafalı yada 4 yıl önce yazmıs bunları devir degisti bu listede sadece sulliyi güzel buluyorum Jennie ve bir cok daha güzel idol var

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...