28 Kasım 2015 Cumartesi

THE EMMY GOES TO.... T-ARA SWEET TEMPTATION!!!

Biricik Kpop grubum T-ara'nın yaptığı Web Drama'dan tüm Queen's haberdar artık. Olsun da zaten :D Böyle cici kızlar dizi yapar da bundan kimse haberdar olmaz mı hiç! Demem o ki bugünkü konumuz bu güzel proje ve projede sık sık duyduğumuz 1, 2, 3 adlı mükemmel şarkı. Ama şarkıyı sona saklıyorum ona göre :D


 CMGIxXzUEAArdGT.jpg


Web Drama serisinin adı "Sweet Temptation" Türkçe meali ile "Hoş/Tatlı Cazibe". Bu da böyle baştan çıkaran hoş arzular olarak yorumlanabilir. Şu an dersimiz Dil Bilim olmadığı için buraları hızlıca geçip asıl konuma devam ediyorum :D Serinin içinde her bir T-ara üyesinin baş rolde bulunduğu ayrı ayrı 6 mini dizi bulunuyor. Bu diziler tam olarak kestiremediğimiz aralıklarla Naver'da yayınlanmakta ve izleyicilerin beğenisine sunulmakta. 





Web Dramanın ilk haberleri tüm Queen'sler için bir şok etkisi yaratmıştı. Mbk sonuçta güven olmuyor, her an her şey olabilir. Neyse efenim bu adam bize Kasım'da dediği diziyi Ekim'de çıkarttı. İyi mi yaptı bence iyi yaptı aferim ona :D

Web Dramanın basın konsferansından

Dizilerin hepsini birbirine bağlayan asıl bir konu var dizide. Bu bağ da dizinin adından anlaşılacağı gibi "şiddetli arzu/istekler". Herkesin hayatta gerçekleştirmek istediği kimi hayalleri vardır, ne kadar uç şeyler olsa da vardır. İşte bizim karakterlerimizin de böyle hayalleri var. Ama onlar normal insanlardan daha şanslı çünkü onların karşılarına kendi Allaaddinleri çıkıyor. Tabi onlar lambayı ovuşturmak yerine telefonu ovuşturmayı yeğliyorlar :D tabii devir değişti lamba mamba eskidendi :D Ve karşılığında bir şey vermek kaydıyla bu dilekler kabul ediliyor. Tabii her şey istedikleri gibi mi oluyor yoksa daha mı kötüleşiyor orasını izleyip anlamak lazım!!! Şimdiden iyi seyirler!! 


Yayınlanan ilk dizimiz Soyeon'un "My Fantasy Girl" ya da diğer adıyla "Baby Good Girl" adlı dizisi oldu. Bir insan Soyeon kadar şanslı olamaz ya. Adamın hem Oh Jong Hyuk gibi Yunan heykeli kılıklı neredeyse 5 yıllık bir sevdiceği olup hem de Yunan heykelinin yanında hiç de Quasimodo kalmayan başka bir afetle aynı dizide rol alabilir mi ya. Kızdaki bal!!!

CMLSRhbUEAElRMU.jpg
Önceki yazılarımda fark ettim ki çok fazla spoiler veriyorum bu yüzden artık çok daha az detayla konuları bir cümlede özetlemeye karar verdim. Serinin ilk dizisinin konusunu da şöyle özetleyebilirim sanırım: Çirkin olmak suçsa cezamı idam isterim diyen kızımız eziklenmekten sıtkı sıyrılmış bir şekilde bir gün bir dilekte bulunur ve bir anda çok güzel bir kız olur ama bu dünyada hiç bir şey karşılıksız değildir, değil mi Sebastian? 

Photo by @heyt-ara soyeon-in-sweet-temptation


Yayınlanan ikinci dizimiz lido Qri'nin "Black Holiday"i. Çoğu insan sırf zorunda olduğu için okur. Sırf zorunda olduğu için bir işe girip çalışır. Sırf zorunda olduğu için her gün aynı saatte aynı yere gidip sabah 8, akşam 5 mesai harcar. Aynı bizim baş rolümüz gibi.



Bu karakter aynı ben. Hayatta bulunma amacı yemek, eğlenmek ve uyumak üçgeninin sınırları arasında bulunan bir şahıs. Ohh, vur patlasın çal oynasın. Kim istemez ki böyle yaşamı. Zaten o da böyle bir yaşamı arzuladığı için buna benzer bir şey diliyor: "Elim zinhar sıcak sudan soğuk suya değmeye.". Ve Alaaddin'in cini kızımızın dileğini gerçekleştiriyor:  Expecto patronum! -Ay yok bu Harry'nindi.-  Hokus Pokus! taa daa dört dörtlük ve six-packli bir yakışıklı. Evet, kızımıza erkek ,bir hizmetli gelir ve gerçekten de -mecazen değil altını çiziyorum- kızın elini sıcak sudan soğuk suya sokmaz. Artık devamını da izleyip görün bakalım. Midas gibi kala mı kalıyor yoksa yakışıklıyla mutlu sona mı eriyor?

 
-bence de en iyisi mutlu son Qri'ciğim-

It's time for Eunjung!!! Şimdilik yayınlanan diziler arasında reklamı en fazla yapılan, teaserları en çok dönen ve en uzun tutulan Eunjung'ınkiydi. Dizimizin adı Only You! Yok yok o Only You değil. Bu Only You  Eunjung'un Only You'su. Dizide kızımız acıların çocuğu. Kendine ve kız kardeşine bakması gereken bir yetim :( Ne belli bir işi var ne de bir yerden bir geliri. Boğazlarına iki lokma koyabilmek için yan kesicilik yapan kızımız çok zengin olmayı ister ve aynı Midas gibi bir dilek diler. -Aman sonu benzemesin!- Hani diyordu ya Midas "Cümle alem altın olsun, elimin değdiği altın kessin." diye. O da elinin değdiği her şeyin yeşillenmesini diliyor ve dileği gerçekleşiyor. Bizim kızın çarptığı bir cüzdan ATM'ye dönüyor ve paracıklar... paracıklar.. gelsin gelsin paracıklar :D modunda bir karşılama ile kızların hizmetine giriyor.


Her ne kadar zengin olmak hayali olsa da Eunjung'ın ve kız kardeşinin, Eunjung'ın şarkıcı olmak gibi bir hayali daha var. Evet, kızın tek hayali şarkıcı olmak, evet Dream High'dan beri onun bir hayali var :D ve evet, o zamandan beri şarkıcı olmak istiyor :D Hoop, web dramaya döndüm :) Kızımız bir rastlantı sonucu bu hayalini gerçekleştirme fırsatı ele geçiriyor. Ama her şey onun istediği gibi olacak mı? Kader ağlarını örecek mi? Blah blah.... İzlerseniz öğrenirsiniz :P

 

Jiyeon da bu dizide yerini aldı tabiki. Ben de tam ondan bahsedecektim zaten. Jiyeoon, Jiyeeoon, Jiyeoonn! Bir şeyi çok merak ediyorum: nasıl oluyor da her yapımında, dizinde, mvnde, rol aldığın neredeyse tüm projelerde sevdiceklerin ÖLÜYOOOOO???? Bana cevap ver kızım ya, bu nedir arkadaş nedir bu ilaçlar, ölüler, kavuşamamalar falan iyice Juliet'e bağladın ha!


Evet, sevgili okurlarım, sevdiceği yine ölüyor, yine ve yine ölüyor. Ay biçotta! Ama dizi iyiydi ya. Klişelikte Altın Ahududu'yu alacak cinsten olsa da! Aslında siz anlamışsınızdır ama ben yine de şöylece bir konudan bahsedeyim. Kızımız çok ama çok sevdiği yakışıklıyı ölümünden sonra bir türlü unutamamıştır ve onun bir gün için de olsa tekrar görmek ister. Ve dileği gerçekleşir, artık onunla geçirebileceği 24 saati vardır. İzleyin görün bakalım nolcak sonunda.  

Zoorrrrr, çok zoooorrrr, ne çektiğimi bir ben bir Allah biliyoooooor  ♪ ♫ ♬

Biliyorum baya bir spoiler yediniz ama yani bunu da bilseniz bir şey fark etmez. Çünkü bu dizide olay aksiyon değil his :P Sevgi neydi, sevgi emekti... :D Bu dizi ile ilgili diyecek pek bir şey bulamıyorum desem yalan olmaz. İzleyin ne diyeceğimi anlayacaksınız siz de. Anlatılmak istenen şey çok net olduğundan üstüne konuşulacak çok da şey olmuyor. Yalnız şunu da belirtmeden geçmeyeyim bu bölümde çok güzel bir şarkı keşfettim: DIA'nın çıkış albümündeki bu şarkı  beni dinler dinlemez etkiledi. Sizin de beğeneceğinize eminim!!


Sıradaki gıralıça Rambooooo!! Ay yok pardon Boram yani :D Rambo diye diye Arnold Schwarzenegger ettik minicik kızı ya! Evet arkadaşlar, yayınlanan bir sonraki dizi "Receipe of Love" adı ile Boramşinin dizisi oldu. Diziyi çok beğendiğimi söylemeden geçemeyeceğim. Hem konunun sıra dışılığı olarak hem de akış açısından en iyilerden biri de buydu. Yalnız buradaki baş rol, yani dilek dileyen şahıs Boram değil yanındaki yakışıklı idi. Bu bile farklılık katmıştı bence diziye. Bu yakışıklı çok ünlü ve becerikli bir şef. Kariyerde zirve, manitanın en alası yanıcığında, her şey 4x4'lük yani. Tabi Vedat Milör'den hallice bir gurmenin gelip tüm kariyerine limon sıktığı ana kadar. Çocuğun en pahalı, en kaliteli malzemelerden yaptığı krallara layık yemeğe "ÇÖP" diyip bir de s*müklü mendilini atınca çocuğun yemek tabağına laps diye çocuk adamın kafasına zumzuğu geçirir :P Şaka şaka tam indiryorken yumruğu, tutarlar zavallıyı :( Ah, keşke geçireydi bir tane, bir şey değil ben de uyuz oldum herife. Ve her başarısızlık öyküsünde olduğu gibi çocuk dibi boylar, ortada ne mal kalır ne ün ne manita. Sıfırı tüketen tüyü bitmemiş yetimimiz kendini alkole verir. 


Neden hala sormadınız where is the Rambo diye. There is the Rambo! Çocuk dibi boylayınca bir dilek diler, nalet olsun bunlara hepiciğinden intikamımı almalıyım der. Ee, insan oğlu böyle başkalarına her türlü pisliği eder, sonra kendine dokunulduğunda çıkarıverir tırnaklarını. Hey rüzgargülü, hiç ölümü düşündün mü? Ay fazla didaktik oldum ama neyse ben toplum için sanat yaparım :P Sanat? Sanat? Kendimle çelişiyorum! Beynim yandı! Neyse back-to-the-rambo, yakışıklı şef karşısına çıkan Boramşi ile yeni bir başlangıç yapar. Artık neredeyse ilk partın tamamını anlattım gibi bir şey oldu. Web dizisi sonuçta hemen bitiyor. Artık siz ikinci parttan izlersiniz :D Yok bea, birden izleyin yine de o kadar çevirdik izlenmesi artsın :D


The last but not the least :D Diyerek başlıyorum uri Hyomin'in web draması "When You Are In Love"dan bahsetmeye. Gerçekten de en son Hyomin'in dizisi geldi ama en az özenilmişi asla onunkisi değildi. Aksine benim favorim bu seride kesinlikle Hyomin'in dizisi oldu. Konusu bana feci "50 İlk Öpücük"ü hatırlatsa da  -ki bence konudan esinlenmiş senaristşi -- iyi de yapmış demekten kendimi alamayacağım. Diğer dizilerin kurgusundan daha başarılı olmasının nedeni de bu olabilir. Neyse konuya geçelim. Şu afişte gördüğünüz iki tatliş ev arkadaşlarıdır. Hmm? demeyin bakim kültürel fark bunlar hep :D Bunlar hem ev arkadaşı hem kanka olarak gül gibi geçinmektedir. Ta ki o kazaya kadar falan. "Dım-dın-dım-dın-dım-dın" Yok yok no şiddet :D Bu kız bir barda çalışıyor tamam mı? Oraya sürekli gelen bir Çin'liden hoşlanıyor, bakma çocukta buna meyilli ama açılmıyor okuz! Arkadaşı da buna akıl falan veriyor. İşte bu bir gün çok dertleniyor, kankası bunu eğlenmeye götürüyor, bunlar orada çok içiyorlar, sonraaaa....


Yaa devamını söyleyeyim de bir anlamı kalmasın değil mi? Pışık! Benden bu kadar gerisini merak ediyorsanız izleyin. İzletin. Ben bu bölümü çok çok beğendim o yüzden siz de izleyin ve görüşlerinizi benimle paylaşın! 



                                              GIF TIME♔  

SOYEON

Geldim....

Gördüm...

Yendim...


QRI
Ay, amaannn! Şiştim!

Ay, evet yaaa....

Carpe Diem!!

EUNJUNG

Fes başımaa, fes başımaaa ♪ ♫ ♬

Bir sus be kadın!

Ankara'nın bağları da ♪ ♫ ♬

JIYEON

Ay çinça yaa, çaktık eyi mi? Hı, bi şey mi didin cınım?

 Karnımda filarmoni orkestrası çalıyor, adam beni kap kaçak bakmaya getiriyor!!

Hadi, ağla Jiyeon, hadi bayıl!

BORAM

Yiyin lan!

 Trollollllooollllllll 

Biraz da bağa vir, biraz da oğa vir!!

HYOMIN


Ne kadan da Hyomin bir kız :P


Uyku, uyku, uyku......

Ige boya?

Dizileri Roly Poly mahlasıyla benim de yardımcı olduğum, T-ara Çeviri Ekibi facebook sayfasından izleyebilirsiniz. Youtube linki için tık tık plz!!
 
     Soyeon - Baby Good Girl / Fantasy Girl Türkçe Altyazı:  TIK TIK!!

     Qri - Black Holiday Türkçe Altyazı: TIK TIK

     Eunjung - Only For You Türkçe Altyazı: TIK TIK - Part 1 ve TIK TIK - Part 2                                                   

    Jiyeon - Reborn Türkçe Altyazı: TIK TIK - Part 1 ve   TIK TIK - Part 2

    Boram - Receipe of Love Türkçe Altyazı: TIK TIK - Part 1  ve    TIK TIK - Part 2

    Hyomin - It Rains When You Are In Love Türkçe Altyazı: TIK TIK - Part 1  ve  TIK TIK - Part 2




Kendime not - siz okumayın :D - her bölümün başında çalan T-ara'nın yeni şarkısı 1, 2, 3     çıkar çıkmaz çevir !!



Bir dahaki yazıya kadar kendinize iyi bakın!! Hoşça kalın!!! 



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...