5 Şubat 2016 Cuma

Mimlendim ❤ Gitmek İstediğiniz Hayali Dünya


Mimlendim, mimlendim, ben mimlendim :D Ne kadar sevinçliyim anlatamam. Blogumun ilk mimini aldım bunun için Bir Kore Hayranının Not Defteri'ne çok ama çok teşekkür ediyorum :) Ve onun mim yazısını okuyabilmeniz için de onun mim yazısını şuracığa bırakıyorum: TIK TIK!! Ve heyecanla ilk mimime başlıyorum :) Kemerleri bağlayın uçuyoruzzzzz!!!


Gitmek istediğiniz bir hayali dünya var mı ? Varsa neresi olsun isterdiniz ?

Olma mı? İzlediğim tüm fantastik dizi-filmlerde, kitaplarda en ama en sevdiğim hep içinde bulunmak istediğim tek bir kitap oldu. O da Mürekkep Yürek! Bu harikulade kitap üçlü bir seri halinde yayınlandı melekli-şeytanlı, kurtlu-vampirli şeylerden sonra beni alıp götürmüştü ötelere. Lise de okuduğum tuğla gibi iki kitap- seri üç kitaptan oluşsa da üçüncüyü okumak bir türlü nasip olmadı o kitap bir gün okunacak mı, İsmail abi? Bu kitaptaki dünyada bazı seçilmiş kişiler kitapları sesli okuduklarında okudukları kitabın içine gidebiliyorlardı ya da kitaptan bir karakteri gerçek dünyaya getirebiliyorlardı. Kim bu dünyanın bir parçası olmak istemez ki?

bu yakışıklı abi kitabın film uyarlamasında benim en sevdiğim karakteri canlandırıyor

Sevdiğiniz bir filmde - dizide hangi karakter olmak isterdiniz ya da kendi karakterinizi yazabilirsiniz ?

Hana Yori Dango dizisinin baş rolü Makino!!! HYD BOF'un orjinali olmakla beraber BOF'a bin basmaktadır. Ayrıca içerisinde yari dışındaki tüm kadınlara "Çirkin!" diyen bir adet Domyoji bulundurmaktadır :D Ee insan başka ne ister :D 


Sevdiğiniz bir romanda - masalda hangi karakter olmak isterdiniz ?

Tabisi Lizzy Bennett of Aşk ve Gurur :D Çünkü neden? Çünkü.....


17 Reasons Mr. Darcy Isn't Actually That Great

Yani şu sözleri duyup da bu kitaba bayılmayacak biri olabilir mi ya? Mantıklı mı bu?
17 Reasons Mr. Darcy Isn't Actually That Great
-Hislerimi artık bastıramayacağım. Size nasıl bir tutkuyla hayran olduğumu ve sizi ne kadar sevdiğimi söylememe izin vermelisiniz.

dedi Mr. Darcy 

 Edit: Son soruyu unutmuşum :D


Gerçek hayatta başka birisi olarak doğma şansınız olsaydı, kendiniz dışında kim olarak doğmak isterdiniz ?
One and only Kırlangıç olduğum için yine kendim olmak isterdim. Ama illa da seçmem gerekirse bir özgürlük savaşçısı olmak isterdim. Belki hiç bir zaman hedefime ulaşamazdım am en azından ulu bir hedef uğruna ömrümü geçirmiş olurdum. 

Ortamlarda yeni olduğum için ben de takipçilerimi mimlemek istiyorum: 

Little Black Eyes
 Aslıhan'ın Dünyası
Kağıt Salıncak
Hayalim Korea
Bir Pembe Sever
*Merve'nin Bloğu
*etiketlendiğini bilsem de etiketlemek istedim*

You girls, you got mimmed ;)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...