6 Şubat 2016 Cumartesi

♡♡♡ JAMES DEAN ♡♡♡



*Başlamadan önce şu şarkıyı açıp bu yazıyı bu güzel şarkı eşliğinde okumanızı tavsiye ediyorum *


Yaşamak için çok hızlı, ölmek için çok genç: James Dean!! Bugün sizlere çok genç yaşta hayatını kaybeden Hollywood'un yakışıklı sarışını motor tutkunu aktörü James Dean'den ve ona olan hayranlığımdan bahsedeceğim. Kendisi 24 yıllık kısa ömründe çok başarılı filmler yapmıştır. Onu ilk kuzenlerimle birlikte TV'de izlediğimiz "Asi Gençlik" filminde görmüştüm ve çok hem tipini hem de oyunculuğunu çok beğenmiştim. Daha sonra onunla ilgili yaptığımı araştırmalar sonucu kendisinin zamanında çok ünlü olduğunu öğrenmiş bulundum. Yaptığı "Asi Gençlik" ve "Cennetin Doğuşu" gibi sinema kültleriyle ve erken gelen ölümüyle kendine sinema camiasında paha biçilemez bir yer elde etmiştir. Ondan bu yazımda bahsetmeyi isteme nedenimse ona olan hayranlığım. Bana göre süper yakışıklı, cool, çekici olması bir yana oyunculuğundaki doğallık ve yalınlık onu daha da çekici kılmaktadır. Şimdi bana eminim ölmüş gitmiş adamın ardından ne diyor bu diyorsunuzdur ama işte fangörllük böyle bir şey yapcak bir şey yok :D Bu gün çok söz olsun istemiyorum daha çok o ve onun sözlerine yer vereceğim. Keyifli okumalar :)

"Sonsuza dek yaşayacakmış gibi hayal kur. Bugün ölecekmiş gibi yaşa."


"Bence var oluştaki, yaşamamızdaki esas neden keşfetmek."

"Sadece kibarlar gerçek güçlülerdir."

"İneklerle, domuzlarla, tavuklarla çalışmak bir oyuncunun karakterini geliştirmesine çok yardım etmektedir. Hayvanlardan öğrendiğim çok şey var. Bir kere onlar ıslıklayıp yuhalayamaz."
 
"Memnuniyet sonuçtan değil süreçtendir."

Yakışıklılığının altını çizmiştim sanırım :D Kendisi asi karakterinden mütevellit zaar kot giymeyi çok severmiş ve kot pantalonu Amerika'da popüler etmiştir.


Ayrıca kalın çerçeveli gözlük de ayrı yakışır :D


 

-East of Eden filminden- 
gülünce de pek bir şirin olurmuş :D
bir kaç şirin gif daha :D
ve şimdi de bir kaç güzel fotoğraf :D
Ve o süt seviyor :D çok mu şirin ne^.^
bugünlük yazımızın sonuna geldik :D 
üzülme Jamesciğim şimdi gidiyorum ama dönüşüm muhteşem olacak :D
güle güle ^.^

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...