19 Ekim 2015 Pazartesi

Yüksek Sadakat

Tek bir oyun sonra kalkıp gidersin
Sen her zaman risk almayı seversin
Ben inerken en dibe ağır ağır
Sen ilk gördüğüm günden bile güzelsin


Oyunun adı aşk kan ve gül

Sen katilsin bense maktül
Çek hançerini son kez öp ve beni öldür...

diyor Yüksek Sadakat Katil ile Maktül adlı şarkısında derin bir hüzünle...


Ergenlik yıllarımın ateşini, isyanını, derdini ve tasasını Yüksek Sadakatin bu yıllanmış ve yıpranmış şarkısı ile dindiren ben için çok fazla anlam taşıyor. Bu şarkı ve aynı ismi taşıyan bu eşsiz albüm. Albüm dinleme adetini kazandırmıştı bana bu albüm. Aşk DurdukçaBen Seni Arayamam,  Hiçbir Şey Yerini TutamazHaydi Gel İçelimİçimde Yağmur şarkıları ile beni kendine bağlayan bu şahane albüm benim için ilk ve unutulmaz oldu. 


Yüksek Sadakat en sevdiğim grup, Aşk Durdukça'da en sevdiğim şarkı olmuştu. Rock fanıydım o zamanlar sırf bu albüm yüzünden :D Tabi bunda eminim herkesin bildiği Belki Üstümüzden Bir Kuş Geçer şarkılarının da bulunduğu ilk albümleri de etkiliydi. Ki o albümde de çok ama çok sevdiğim parçalar vardı: İhtimaller Denizi, Pervane, Hüzün, Döneceksin Diye Söz Ver falan filan...


Malesef sonrasında grubun vokalinin değişmesi benle onlar arasına mesafe koydu. Onların müziği mi değişti, yoksa beni tutan vokal değiştiğinden ben mi değiştim bilemiyorum. Ama artık eski ilgimin kalmadığının altını çizmeliyim. Olsun yine de o güzel şarkıları ile benim çetrefilli ve buhranlı ergenlik günlerime yoldaş oldukları için Yüksek Saddakat'e teşekkür etmek istiyorum. Çok teşekkürler. Ruha dokunan müzikler yapmaya devam!! Fighting!!!

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...