18 Ekim 2015 Pazar

Radyo Tiyatrosu





 Bu aralar beni TV izlemekten, bilgisayarda takılmaktan, hatta kitap okumaktan bile daha çok heyecanlandıran uğraş Radyo Tiyatrosu dinlemek. Çok eğlenceli ve oyalayıcı bir şey :D Böyle hem kitap okuyormuş gibi oluyorsun hem tiyatro izliyormuş gibi :D 



 


Doğruyu söylemek gerekirse şu yaşıma kadar daha hiç tiyatroya gitmedim :( ve bu yüzden gerçekten üzgünüm. Ama bu "Radyo Tiyatrosu" denen güzel şey insanı gözleri kapalı tiyatro izliyormuş gibi yapıyor :D Çok eğlenceli! Çok hoş! Ayrıca seslendiren sanatçılar da o kadar başarılı ki insanı oyunun içine daha da sokuyorlar.


                          

Kaç gündür neredeyse her gece yatmadan bir oyun dinler oldum. Daha önce şu yazımda da söylediğim gibi annemden gelen "Okuma Yasağı"ndan ötürü elim kolum bağlı evde akşamları tek sayfa kitap okuyamıyorum. Gizli okumaya kalktığımda da ilk yakalanmada paparayı yiyorum :( İşte bu zor koşullara rağmen sanat aşkıyla yanan kendimi sanattan ve edebiyattan kopartmamam için iyi bir sığınak oldu Radyo Tiyatrosu :D 
Sizlere en sevdiğim tiyatrolardan örnekler sunmak istiyorum. Keyifli dinlemeler :)
Shakespeare - Kral Lear

Dosteyevski - Beyaz Geceler

Bonus: Sesli kitap formunda olsa da Kafka candır :D  Kafka - Dönüşüm

Bonus: Çok güzel bir evliya hikayesi, Aziz Mahmud Hüdai Hazretleri 























Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...