1 Aralık 2015 Salı

NUGU'LARDAN İNCİLER!!!



K-pop'un en bilinen ve en çok kullanılan terimlerinden olan "nugu", İngilizce meali ile "WHO?", tanınmayan, kısmen ezik, başarısız gruplar/solo şarkıcılar için kullanılır. Bu nugular o kadar nugudur ki çoğu maksimum bir çıkış şarkısı çıkarıp dağılır. Ki her yıl neredeyse binlerce çaylak grup çıkaran Kore'nin bu nuguları asla ama asla yılmıyor, mantar gibi yerden bitiyorlar :P



Bugün de işte bu arkadaşların nacizane şarkılarına bir kulak verelim diyorum. Hadi başlayalım!




"
SPEED şarkılarını severek dinlediğim ve bilhassa takip ettiğim bir kaç gruptan biriydi bir zamanlar. Resmi bir açıklama olmasa da ben dağıldıklarını farz ediyorum ve buna üzüldüğümü söylemek istiyorum. Ne kadar ısrarla görmezden gelinseler de her seferinde sanki daha bir hırsla geri döndüler ama artık sanırım onların da takaatleri ve deneme istekleri kalmadı. Her türlü onlar için hayırlısı olsun! Bu çocukların sevdiğim bir kaç şarkısı daha var. Onları da paylaşmak istiyorum: 

SPEED - Look At Me Now Evet, bu mvye rağmen hem de :D 

SPEED - Why I'm Not?  Evet, bu mvye rağmen de :D




Ya bu Btob nugu mu değil mi tam emin olamadım doğrusu. Ama bu şarkıya bayıldığım için bu boyz grubunu da eklemek istedim. Artık siz sevgili okuyucularım beni bir zahmet yeşillendiriverin nugu mu değil mi bu şahıslar diye :D 




Beni tanıyan arkadaşlarım DIA'yı çıkışından beri pek sevmediğimi bilir. Ki hala sevmiyorum da nedenlerini burada açık etmeyeyim boşuna nefret söylemine gerek yok hıh :/ Neyse ya bu şarkıdan sonra eskisi kadar soğuk değilim bu gacılara karşı. Sonuç: bu şarkı bir harika!! İlk duyduğumdan beri bayıla bayıla dinliyorum doğrusu. Bravo görlz nugusunuz ama şarkılarınız fena degil :D Bu şarkıdan zaten daha önce şu yazımda bahsetmiştim. Orada da çok övmüştüm ben bunu ya neyse :D Malesef hala ingilazcası düşmedi ama elime, çeviremiyom ki :/ 




Hanbyullll!!! Hanbyullllll!!!!! Yanık sesli yiğidim :D Sen solo mu yapacan artık :( Hayırlısı be gülüm! Öyle mutlu olacaksan öyle olsun! Zaten Ledapple'da da en göz önünde olan sendin ama iyi gibiydin grubunla. Neyse ya iyiydi Ledapple, iyiydi coverları. Bu şarkı da böyle bir rüzgar gibi geliyor geçiyor. Öyle güzel bir şey. İnsanın ruhunu okşuyor :) 




Her K-poperın sevdiceklerinden olan SPICA malesef hiç bir zaman hak ettiği yere erişemeyen bir nugu grup. Yetenekleri, şarkıları, sevimlilikleriyle herkesin müzik çalarında yer alan bu kızların güzide şarkıları her zevke hitap eden cinsten. Bugün bu fıstıkların Lonely şarkılarını sizlerle paylaşıyorum. İyi dinlemeler :)




Geçenlerde Youtube kanalıma MC Mong'un E.R. şarkısının çevirisini yüklemiştim, bilmem hatırlar mısınız. İşte bu şarkı ilk olarak bu DALMATIAN grubu tarafından söylenmiş. Ve çok da güzel olmuş. Şarkıya bambaşka bir his, bambaşka bir hava katmış bu oğlanlar. Malesef çoğu nugu gruba son veren kaçınılmaz kader bu oğlanlara da vurur bir dene ve dağıtır bunları hazan yaprakları gibi sağa sola :( Grup bir süreliğine ara verip solo aktiviteler yapma kararı alır. Nugu olmak böyle bir şey gençler :/ Bir gün öle bir gün böle :/




Vee son grup C-Clown!! Beni bilen yine bilir ben bir Myungyeon shipperım :( Her ne kadar hayaller Myungyeon hayatlar..... Neyse, söyletmen beni :'( Bu şarkıyı da bir Myungyeon fanmade videosunda duymuştum. Ve çok hem de çok beğenmiştim :D Malesef bu boyz grubu da dağıldı :( Vat dı hek demek istiyom :D Neden her hoşlaştığım grupta bi sorun çıkıyo neden ya nedennnnn????? 

Eğer sizin de böyle çok sevdiğiniz nugu şarkılar varsa share with me girls :D İster Facebook aracılığıynan ister Google aracılığıynan ;) 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...