9 Kasım 2015 Pazartesi

She Was Pretty


Yine yılın en hit dizilerinden biri, yine Hwang Jung Eum ve yine güzellik-çirkinlik meselesi. Uf kafayı yicem bu üçgen yüzünden :D Evet, ülkedeki güzellik takıntısı herkesin malumu da kardeşim insan neredeyse tüm dizilerinde böyle roller mi oynar yav. Bu işte bir iş var ama neyse bu kadar sitem başlangıç için fazla. Daha sonra ara ara sokarım lafımı...


 

Geçen seneki "Kill Me Heal Me" çılgınlığından sonra birbirine feci yakıştırılan "kardeşler" bu dizimizde çocukluk aşıkları olarak karşımıza çıkmış ve bize senaristlerin izleyicileri ne kadar iyi gözlemlediğini bir kez daha göstermiştir. Alkış.... 


Ama tabi Shin Segi diye bir gerçek de vardı onu da bir daha göreydik hiç fena olmazdı amma neyse... She Was Pretty'nin baş rolüne ayıp olmasın :D Sustum!

Ay, gerçekten sustum :D

Dizimiz yayınlanalı baya oluyor aslında. Hem kendi ülkesinde hem yurt dışında hem bizim ülkemizde son derece sükse yapmış. Bana kalırsa erkek karakter Kill Me Heal Me'deki gibi feci uçuk bir şey olsaydı, belki daha da olay olurdu. Hoş henüz diziyi tam izlememiş biri olarak sanırım çenemi kapalı tutsam benim için daha iyi olacak. Hem benim amacım tanıtım yapmak zaten :D 


Konuyu çoookkk kısaca özetlemem gerekirse: 

Dizimiz tam bir değişim hikayesi. Ama öylesine bir değişim değil. Sabah uyanıp böcek olunan cinsten de değil ;) İki çocukluk arkadaşı düşünün. Kız, pek güzel, pek alımlı, hayat dolu, zengin, dört dörtlük, herkesin takılmak istediği müko bir tip. Erkekse tombidik, sessiz, silik, alay edilmeye ve horlanmaya   -evet, alay edilmesinin tek nedeni tipi (!), evet çok saçma ama burası Korea (!) - alışık, höt desen korkan zavallıcağın biri. Bu oğlancık yaşıtlarının aşağılamalarından kaçmak için kendi kendi ile arkadaşlık yapar. Bu çocukcağız kızımız mahallesine taşınır ve aynı okula gitmeye  başlarlar. Kızımızın bu yalnız çocuk dikkatini çeker ve onu tüm kötü çocuklardan korur. Arkadaş olurlar. Ayy, çok uzattım yine :D 


Neyse bunlar yakın arkadaş olurlar kısa sürede. Ancak kader ağlarını ördüğünde annenizin süpürgeleri bile bozamaz o ağları. Bu çocukların kısmetine de ayrılık düşer ve çocuk babasının işleri yüzünden yurt dışına gider. Kızımız ise babasının iflası ile hiç alışık olmadığı fakir bir hayata adım atar. 


Yıllar sonra çocukların yaşadığı tek değişiklik maddiyatla ilgili değil. Çok ilginç bir şekilde peri şahının kızıyla kapışacak güzellikteki kızımız - ha bu arada isimleri vermeyi unuttum :D - Kim Hye Jin ergenlikle beraber Kore standartlarının altında bir görünüşe sahip olan babasının genlerine yenilir ve bir çirkinelme sürecine girer. Sonuç:


(Biliyorum, biliyorum. Sen çirkin değilsin. Onlar çirkin görüyor.)

Oğlan çocuğu Ji Sung Hoon ise yıllandıkça datlanan şarap gibi bir güzelleşiyor, bir yağuşuklu oluyor. Boy pos atıyor, kilo verip gözlükleri de şöyle bir fırlattı mı, dadından yenmez bir insan evladı oluveriyor :D


(Ay, çok mu tatlı ne :D )

Şimdi bomba patlıyor :D Aradan geçen yıllarda meğer bunlar mektuplaşmış ve mümkün mertebe irtibatı koparmamaya çalışmışlar, ancak bu pek mümkün olamamış ve bir şekilde ilişkileri kesilmiş. Oğlan çocuğunun yıllar sonra ülkesine geri dönmesi ile bunlar buluşmaya karar verirler. Kızımız bir neşe bir heyecanla buluşmaya gider ilk aşkıyla. Ancak yıllar önce bıraktığı Ji Sung Hoon'un şimdiki ile alakası yoktur. O artık dalyan gibi bir delikanlı olmuştur. Kim Hye Jin ise eskisinden çok farklıdır. Çocuğun kızı tanımaması üzerine kız anlar ki bu böyle olmayacak. Gidip en yakın dostu olan güzeller güzeli Min Ha Ri'den yardım ister ve onu Kim Hye Jin'miş gibi çocukla tanıştırır. 



Ancak dedim ya ördü kader ağlarını, kırdı yine kollarımı, ahhh ♫  Kader bu iki kuşu yine aynı yere getirdi. İşsizlikten nefesi kokan kızımız oğlanın çalıştığı yayın evinde çalışmaya başlar. Buradan sonrasını bilemediğim için anlatamayacağım. Dediğim gibi ben de henüz izlemedim. Ama neden izlemeyeyim, değil mi? 


(Şekil A'da gördüğünüz dizinin ilişki şeması. İçinden çıkabilene aşk olsun :D ) 


Ayy, az daha Siwon'dan bahsetmeyi unutuyordum, sorryyy!! Hep fitamin eksikliğinden :D 


Choi Siwon! SUJU'dan Choi Siwon! Genç kızların sevdiceği, Korea'nın Bredi Piti Choi Siwon :D She Was Pretty'nin Kim Shin Hyuk'u Choi Siwon!!!! Kim Shin Hyuk dizide başmakale yazarlığı diye bulduğum ama farklı bir iş olma ihtimali bulunana nev-i şahsına münhasır kişilik. Özetle başta ikinci namca, daha sonra ikinci kıza vurgun namca :D Bence de Go Jun Hee ile çok tatlı olmuşlar :D 



~ Gif Time ~

i tried she was pretty hwang jung eum park seo joon



(Yolda yürürken Yunan heykeligilllerden bir çocuk görünce ben :D )







(Tamam, artık bu kadar gevezelik yeter :D Sustum!) 














Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...